Aktiesnakken — Februar 2011
-
Jeg noterede mig reallønsnedgangen ved de overståede ok forhandlinger
-
vores indtægter her i landet er stort set 100% baseret på beskatning af a-indkomst
-
og derfor bliver vi ved med at se de håbløse og landsskadelige
overenskomster -
så må inflation og valutanedskrivninger så være de to skud der er i bøssen, hvis ikke viljen til sejr er i det danske samfund længere
-
så længe der ikek er styr på husholdningsomkostningerne, så fyrer de økonomiske våben
den forkerte vej -
lavere omkostningsbase til virksomhederne, flere virksomheder, flere produkter, større velstand....
-
vi må tilbage til basics
-
vi har 200.000 djøf´ere der kan regne den ligning om omfordeling indenfor rammen. Lad os prøve at dirigere dem i retning mod innovation
-
men velfærdens klynkehær vil ikke lege med. Spørg bare Børsting om han vil lave et ærligt stykke arbejde
-
Jeg tror vi har set nok skatte innovation i det danske samfund. Medieskat, skatter forklædt som afgifter etc.
-
Folk vil gerne have et arbejde, så meget ved jeg. Det er det fundamentale, som ikke kan holdes nede
-
apropos - jeg morer mig kosteligt over venstrefløjens enorme vilje til at indføre kopskatter. De er helt pjattede med det
-
Iøvrigt er fagforeningsformænd meget nytænkede, det er rockwool laget, der er problemet
-
Børsting! Nytænkende? Den må du meget gerne uddybe
-
Der er kun et svar. Arbejd! Arbejd! Arbejd!
-
Nu kender jeg ikke lige Børsting, men jeg har arbejdet med en del, der godt vidste hvad det handlede om.
-
I sidste ende handler det om arbejdspladser. Det er det politikerne skal levere. Alt andet er flødeskum
-
(det var så en smule polemisk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind