Aktiesnakken — Februar 2011
-
Danmark er navlebeskuende, kollektiv løgnagtig og vi bestikker hinanden med fritid og hygge og lyver vores middelmådige resultater
-
den blev i øvrigt 60.000 heltidsjobs
mindre i 2010 - og det på trods af vækst i den off sektor -
som foregangsland agtige og verdensklasse. Det er så ynkeligt
-
At jeg kunne skrige!
-
jamen - det i sig selv er vel verdensklasse på sin egen forskruede måde
-
Rigets tilstand er nu så alvorligt at jeg er holdt op med at drikke rødvin og er holdt med polemikken. Nu skal der arbejdes!
-
ups - ingen rødvin. Så blev det straks en helt anden stemning!
-
Jeg syntes efterhånden, jeg har gjort mit som whistleblower gennem de sidste 7-8 år
-
jeg overvejer at stoppe med at være sur gammel mand inden jeg bliver det
-
Jeg siger dig, der er dystre perspektiver i overflod når jeg åbner for slusserne. Så virker selv Nohope som lalleglad lilla ble mand
-
Der er kun et svar. Lav virksomheder. Arbejd hårdt. Arbejd hårdere.
-
Vores største problem er vel at vi ved, hvad vi taler om....
-
Der er ikke ende på vores problemer. Det er løsningen vi skal starte på
-
Det er ligegyldigt - du kan ikke fasholde de arbejdspladser, du skaber. De bliver udkonkurreret på grundvilkårene i den danske økonomi
-
Jeg kender for mange politikere til at jeg for alvor kan sove roligt om natten
-
Jeg noterede mig reallønsnedgangen ved de overståede ok forhandlinger
-
vores indtægter her i landet er stort set 100% baseret på beskatning af a-indkomst
-
og derfor bliver vi ved med at se de håbløse og landsskadelige
overenskomster -
så må inflation og valutanedskrivninger så være de to skud der er i bøssen, hvis ikke viljen til sejr er i det danske samfund længere
-
så længe der ikek er styr på husholdningsomkostningerne, så fyrer de økonomiske våben
den forkerte vej
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind