Aktiesnakken — Februar 2011
-
45 vist
-
eller 30.. hmm
-
exiqon har vist rod i datoerne, må man ændre så der ingen forslag om udskiftning af bestyrelsen kan komme https://newsclient.omxgroup.com/cd
-
de fremrykker, så generalforsamlingsforslag er uvelkomne nu. hmm
-
jeg ville godt nok ikke skifte den bestyrelse ud. Det er ren powerhouse
-
ja, jeg var der ikke, men de har da vist også et pengeforbrug det siger spar 2
-
stein bagger var også et powerhouse...
-
de er tæt på break even AT
-
så de vil ind og købe flere, men danske bank har for mange dage til at kæbe billigt op?
-
jeg synes blot det er en mærkelig måde at fremrykke på https://newsclient.omxgroup.com/cds/DisclosureAttachmentServlet?messageAttachmentId=3
-
hvad mener du AT? fristen for GF har hele tiden været den sammen
-
ok, så er alt jo i orden, sorry.
-
læg også mærke til at det er årsrapporten der er fremrykket.... selve årsregnskabsmeddelelsen har hele tiden været den 24.feb
-
så de og revisorerne har nok bare været mere effektive således at hele årsrapporten er færdig før tid
-
så de har nok bare 100 porcent styr på det og vil vise de gode resultater, og selv kunne købe flere, så glæder jeg mig
-
Lars Kongsbak, virker som en mand med styr på tingene. En svær turnaround er ved at være lykkedes. Han kan være stolt
-
og jeg er ikke aktionær.....endnu....lovede mig selv at vente til q rapporten
-
det har så kostet en del....
-
jeg har en pæn lille sjat, fra for 13 måneder siden, og nu fylder den da lidt mere i procent kan jeg se.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind