Aktiesnakken — Februar 2011
-
og så kan du kalde noget smart JV.... "Introduction to Behavourial Finance" eller noget i den stil
-
Yndlingscitat fra Simon Spies: Man skal gå så grueligt meget igennem før man lærer at springe over hvor gærdet er lavest.
-
fantastisk skjern!
-
moleskin finance?
-
Aka, stilleperiode op til regnskab i GEN, vil det også gælde for kurspåvirkende info så som Zalu-aftale
? -
nej
-
Norden falder igen idag som en sten, samtidig er short solgte stegt som en raket, er der ikke nogen der kan forklare mig hvad der sker?
-
kan det være et play på at regnskabet ikke er så godt
-
ok, så må jeg hellere få fingeren ud og supplere.
-
at de flyttede skiber til asia pac i q4 og så blev aus oversvømmet?
-
Det er som sædvanlig DDB der sælger, jeg forstår ikke en brik af det der short, hvor kan man læse om det på en enkel måde?
-
Jeg ser det er noget med at låne, hvem vil dog låne sine aktier ud?
-
Hvordan kommer de i kontakt med hinanden?
-
DeltaFlyer, wikipedia på dansk om shorting http://da.wikipedia.org/wiki/Shortselling
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind