Aktiesnakken — Februar 2011
-
-
er ikke sikker på at jeg kan forstå begrundelsen
-
jo men hvorfor så udsætte regnskabet?
-
hvordan kan det optimere ressourcerne?
-
så er der godt nok smal hals. Men ville det ikke tværtimod være rigtigt smart at have regnskabet inden man tager stilling til emission?
-
jeg forstår ikke den bliver handlet i 60 øre
-
den skal da ned
-
jo men det siger nok alt om at den børsmeddelelse har været nogen runder igennem inden udsendelse
-
det sker faktisk relativt ofte at pdf'erne hedder noget med FINAL... tror bare det er dovenskab.
-
(er min fornemmelse)
-
ja vores lille nordmand er god
-
det er high risk med tower, men også fin belønning HVIS de overlever med værdierne nogenlunde intakte
-
men man skal jo ihvert fald være parat til at punge ud ved en emission... alternativt vente til den er overstået
-
mit gæt er at hollænderne sætter sig på kagen HVIS/NÅR de igen er i smult vande og det begynder at se fornuftigt ud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind