Aktiesnakken — Februar 2011
-
jeg undrer mig hver gang jeg er i Netto - der kan man købe 2 liter cola for 27-28 kroner. For samme beløb får man 6x1,5 liter i grænsebutikk
-
en. Betyder vores regulering virkelig så meget?
-
det er dælme lidt af en afgift.... En liter i danmark = 14 kroner, 1 liter i tyskland = 3,3 kroner....
-
det er tilbud - ikke std udsalgspris. og tilbuddet er stadig mere end 2x prisen
-
Netto har ikke ligefrem de fineste salgsopstillinger. Skidtet står direkte på en europalle
-
retfærdiggør det en merpris på over 4x på udsalgsprisen på en 100% sammenlignelig vare?
-
forskellen mellem de to tilbud er at fleggaard kører med den som tilbud i 52 uger om året. Bilka er once in a blue moon
-
der er ikke en faktor 4x i alle priskategorier - men Danmark ligger nok ca 50% over tyskland. Selv når vi renser for afgifter
-
FLS er godt nok i hopla i dag...
-
men det tror da pokker, når det største man må åbne her i DK er en døgnkiosk.
-
hvor er carrefour, walmart, jc penney, tesco og alle de andre, der kan levere kvalitet til en fornuftig pris?
-
du behøver såmænd ikke have uddannelse for at blive rippet her i landet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind