Aktiesnakken — Februar 2011
-
jesper, jeg vat selv ved at skrive kl 20, men mente der lige skulle en pause til for at i forstod dobbeltheden.
-
jeg tror ikke den lukkes, ligesom horsens også blot kærer videre uanset.
-
der kan man tale om at retsvæsenet har spillet fallit, og de stores muskler er større
en ret. -
større end retsvæsenets
-
det var horsens og højesteret dømte den ulovlig tilbage i april 2004. så vidt jeg ved er den stadig åben
-
og uændret i størrelse og format
-
ja, og de små købmænd betalte både advokat, tab af oms. og fik en næse, trods de fik ret.
-
fields åbnede i øvrigt i marts 2004. Hvordan dælen kan der være uklarhed om Fields lovlighed så langt senere!!!?
-
Bilka i Horsens eksisterer stadig
-
vi er vist ikke alle lige for loven
-
jeg undrer mig hver gang jeg er i Netto - der kan man købe 2 liter cola for 27-28 kroner. For samme beløb får man 6x1,5 liter i grænsebutikk
-
en. Betyder vores regulering virkelig så meget?
-
det er dælme lidt af en afgift.... En liter i danmark = 14 kroner, 1 liter i tyskland = 3,3 kroner....
-
det er tilbud - ikke std udsalgspris. og tilbuddet er stadig mere end 2x prisen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind