Aktiesnakken — Februar 2011
-
hockey er en fantastisk sport, dejligt med masser af
vold -
aka - er det din eller min tur til at hive fat i Helle Husted og hive flere oplysninger ud af hende..
-
jeg har været der sidst

-
har du været der sidst... det må jeg hvis spørge hendes mand om

-
-
nemli ja
-
men man kan jo ikke ligefrem sige at jeg har remt rigtigt
-
jeg vil skyde på at vi skal have +20% vækst hvert kvartal
-
jeg håber sgu at du får ret denne gang aka
-
men jeg syntes at det ser temmelig sort ud for GEN lige nu... man kan ikke ligefrem sige at der er nogen nyheder der driver markedet..
-
kun ned
-
biop lige nu holder jeg mine Novo men hvis Carlsberg kommer ned så følger jeg dit råd
-
jeg forstår ikke I pludseligt er blevet så bearish. Men vi er også ladt i stikken af selskabet
-
men det eneste der er forandret er kursen
-
det er regnskab om 17 dage. Lad os så se hvad de forestiller sig
-
jeg tror nu stadigvæk på GEN, og det undre mig virkeligt at den altid skal ned i hullet
-
de vil jo ikke kommunikere med markedet
-
så kan vi jo selv finde på alle historierne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind