Der kommer nok en anden gang.
Gobe skal vi være ræd i Gen?
Er der nogen der er klogere end os, eller ved mere?
CH havde faktisk et udmærket indlæg om depressions og kapitualtionsfasen her til aften. Så vil du smide på bunden
så er det nu ! Ro på og se tiden an, det går s'gu' nok alt sammen.
gobe> hvad mener du så om Gen?
Hvad fanden støtter du Lundbeck?
Helt enig. Surt med zalu og fabrik, men når alt kommer til alt er det Arzerra der tæller
Super lang tid til 27. april, hvis ikke Jan løfter noget af sløret den 28. feb
enig at Arzerra skal være main værdidriver i Gen - men vi har et problem med tilliden hvis fabrik og/eller zalu glipper
RTH ingenting. har faktisk ikke traded GEN siden 63. Men jeg ligger med 5K hvilket vel egentlig siger det hele.
10.000 kroner spørgsmålet jeg forsøgte at rejse forleden er så, hvor går grænsen ved Q1 for hvad der er acceptabelt eller ej
En ting er sikkert 77 mio igen vil være en katastrofe med J-code
munk> ja ved det faktisk ikke og ja vi SKAL sgu rykke nu
Gobe hvad mener du med at det siger det hele at du ligger med 5k?
Jo jeg mener faktisk at væksten skal være betydelig nu...
leloo> helt enig det er retningen og uptake-hastigheden der er afgørende nu
Der blev trods alt solgt for 270 mio i 2010 og behandlet 1700 patienter. Og der er kommet J-code. Nu skàl det komme
Gobe opfordrer til is i maven og ro på - efter en tur forbi CH ? hvad mon det beskedne traktement bestod af siden det har haft den effekt ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind