Aktiesnakken — Februar 2011
-
det er et ok regnskab uden at være prangende
-
Men det er nok ikke i selve regnskabs tallene man skal finde de interessante ting
-
Bemærk hvorledes deres 2011 bonus er struktureret.
-
I 2010 har stået i nedskæringernes tegn i Vestas, og blandt andet 3000 ansatte er blevet afskediget. Der blev da heller ikke til en lønstigning til Ditlev Engel selv .
Ledelsen, der består af topchef Ditlev Engel og økonomidirektør Henrik Nørrema
-
For at opnå koncern bonusen så skal ebit margin være på 8,4% selvom deres officielle budget lyder på 7%
-
Der hvor jeg sidder udløses den trinvis stigende koncern bonus straks vi overgår budget
-
Ikke noget med vi skal overgå budget med 20%
-
Statoil regnskab er pænt. Desværre flad guidance. Udbytte nok 6,25 pr. aktie (4,5%). http://www.statoil.com/en/NewsAndMedia/News/2011/Pages/FourthQuarterAndStrategyUpdate.aspx
-
Så det kan måske forstærke troen på det er en koncervativ udmelding
-
Og det er nok DET jeg tror der evt vil kunne få kursen til at stige mere
-
Hej Sukkeralf. Nej desværre ikke. Har tidlæigere haft det. Ganske enkelt et fantastisk magasin som jeg MEGET
-
gerne vil have adgang til igen
-
nok et af de bedste magasiner til at lave lidt dybdegravene arbejde på friske nyheder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind