Aktiesnakken — Februar 2011
-
kryler - har du bud på hvad cotbuss halde bliver solgt for? eller hvor vi skal ligge prismæssigt for at bogført værdi skal holdes
-
jeg ved ikke om det er stedet at spørge - men hvad er jeres foretrukne sites for nyheder m.v.?
-
jeg er glad for aktienyt og så børsen m.fl. via RSS
-
-
vestjyskBANKs eksponering mod Amagerbanken.
-
Det kan hermed oplyses, at
vestjyskBANK ikke har eksponering mod Amagerbanken i form af kreditfaciliteter,
obligationsbeholdninger eller a -
ktier.. dog 4,5mio indestående ifm. alm.handelsaktiviteter - valuta.
-
Hvad sker der lige med Aarhus Lokalbank
-
coller - hehe

-
De er i store problemer siden i sidste uge Nyinvester
-
staten har konverteret lån til ejerskab
-
stine bosse foreslås indvalgt i TDC-bestyrelsen
-
vestjysk falder temmeligt meget
-
tjaaah, nu kan jeg slet ikke lide banker p.t. og opdager at jeg også har solgt nordjysk fra for lang tid siden.
-
men der vil være noget der er overreaktion, men spørgsmålet er om der ikke går et spøgelse gennem den danske bankverden nu
-
så skal vi ikke lade pressen går i selvsving med nogle spekulationer og så i løbet af ugen se hvad der er op og ned?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind