Aktiesnakken — Februar 2011
-
Jeg så hvordan alle banker solgte lcp, og fik solgt alle 32 k til 1,35, men når man ikke kender grunden tør jeg ikke købe tilbage
-
GW er mig bekendt plastret til med lån hos amager og bliver vel reelt set bot holdt kunstigt i live pt
-
900mio i gæld og 50mio i negativ egenkapital er ikke noget jeg skal røre ved... og jeg tror ikke der kan ligge meget skjult værdi i tyske
-
vindmølleparker.
-
som tommelfingerregel er det så 300mio de får for cottbus halde.... så er der stadig 600mio kr tilbage i nettogæld.
-
og muligvis stadig negativ egenkapital..... det er svært at se at der skulle ligge så store skjulte værdier i den park og i andre for den
-
sags skyld.. endelig er der med kapitalnedsættelsen jo lagt op til en emission gigantikus lige over kurs 1
-
Cotbuss halde har så været tilsalg i min. 4 mdr nu. Det kan man så tage som et godt eller skidt tegn... Jeg tror bare at de lavthængende
-
frugter rent regnskabsmæssigt må være plukket... det er ikke for sjov at man sender sin egenkapital ned på -50 mio kr i en balance på 1mia
-
may you live in exciting times
-
kryler - har du bud på hvad cotbuss halde bliver solgt for? eller hvor vi skal ligge prismæssigt for at bogført værdi skal holdes
-
jeg ved ikke om det er stedet at spørge - men hvad er jeres foretrukne sites for nyheder m.v.?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind