Aktiesnakken — Januar 2011
-
nogen der ved hvorfor bioporto falder .. fik de ikke CE ??
-
men 30k aktier er jo dog også en forsvindende lille del af det samlede antalt aktier på vel knap 10mio stk?
-
kan ikke se hvorfor HH får noget ud af ond/god tro
-
de er da desperat...
-
overvejer lige min sidste position her
-
ATP, AES og SUPP ejer herefter 4,9 % af aktiekapitalen og stemmerne i Sydbank
A/S. -
mon ikke det fra HH's side blot er et pressionsmiddel for at få xella til at lægge noget seriøst på bordet
-
eller smutte helt væk i et stykke tid
-
muligvis, men vi skal altså frem til 2012-13 før der bare vil være noget der ligner lidt fair afkast på HH ved nuværende kurs...
-
og xella sidder jo til en hvis grad på nøglen til øget profitabilitet qua priskrigen....
-
så jeg tror det bliver en udmattelseskrig, men 67,50 bliver der i hvert fald ikke nogen handel på... no matter what.
-
nej afvisningen er trukket lidt hårdere op
-
men vi har ikke rigtigt set dem i markedet vel?
-
vi er helt sikkert ude i hostile takeover territorium og jeg forstår ikke hvorfor xella ikke lukker den af med et højere bud
-
bestyrelsen skal jo blot have noget at hænge deres hat på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind