Aktiesnakken — Januar 2011
-
Jeg har da også nogle Tryg, for at det ikke skal være løgn
-
Hvad betyder det der Nippon 1976 ?
-
At Vestas ramte en større modstand v. ca. 202
-
den gik da heldigvis ikke ned gennem 191
-
endnu...
-
CH har du købt dine vws tilbage?
-
det her må være forklaringen på DNORD's deroute idag - hvis ikke det har været vendt tidl. http://www.hegnar.no/okonomi/article552336.ece
-
(altså Korea Lines konkursbegæring/betalingsstandsning)
-
Delta, Nope
-
CH tror du 191 holder?
-
Aner det ikke, men jeg venter selv på en test at EMA20-30 på daily
-
Nå, ja det ved jeg ikke hvad betyder, jeg må hellere sætte mig bedre ind i tingene.
-
ja det er nok rigtigt at norden skal falde på det. Husk dog at 75% af deres skibsdage er dækket ind til høje rater
-
så det kan være en buying opp.
-
men hvis counterparts går konkurs?
-
uddrag fra en ny genmabanalyse http://www.stockopedia.co.uk/research/a-year-of-change-52999/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Hav en god dag 