Aktiesnakken — Januar 2011
-
Får vi snart et billede af moderen???
-
Jeg venter stadig på det selv. Det var tåget og det hele gik så stærkt

-
Nååå, deraf det middelmådige...
-
i snakker ihvertfald så meget om genmab at i tilsidst ender med at synes det er en kanon aktie .. ;D
-
hvem af jer ejer
Biotekanalyse ?? (se genmab kursmål 160 )http://www.kurstarget.dk/aktier.php?ticker=GEN&tid=6 -
bare barnet får moderens udseende og faderens hjerne og ikke omvendt!
-
Mon ikke at AU har et par aktier i den biks???
-
aka, ja- ja, men hvad med pengene
-
Hun fik måske lidt af Faderens Gen'er samtidigt?
-
det må man håbe. Han har rigeligt
-
;0))
-
så ville jeg nok ikke selv nå barren....
-
kun baren...
-
den når jeg altid lige....specielt når barren er misset
-
Jep, hvorfor vælte sig i smukke kvinder, når man kan stå i Baren...
-
spændende iøvrigt med D/S Norden...mindre kapitalbinding....
-
det er ikke så skidt endda det de har igang i. De er prof!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind