Aktiesnakken — Januar 2011
-
der er en diskussion vi har ført længe herinde og jeg ved ikke om den egner sig til en chat. men jeg har et synspunkt på det
-
Ditlev Engell har været rigtigt dygtig til at få mange instittutionelle investorer ind i aktien
-
under forudsætningerne om vækst og indtjening. Det holdt han fast i lang tid. Inden de måtte nedjusterer ret
-
så kraftigt både på omsætning og indtjeningsgrad. Det er de institutionelle blevet skuffet over og solgt ud med arme og ben
-
hej rth. Jeg har lavet et indlæg om gen
-
Så din hypotese er at den typiske investor profil i Vestas er ændret fra institutionelle investorer til private..
-
men ROI. Vi har en del rigtigt dygtige vind skribenter herinde, så det kan være noget der skal i debatten
-
og at kursen dermed er blevet trukket ned..
-
Ok.. Laver et indlæg..
-
Tak..
-
selvtak og velkommen til!
-
Jo tak..
-
god søndag
-
januar snart slut. Hvor blev rally af: http://www.binvest.dk/korrek.htm#md
-
synes januar har været meget god i mine sidepapirer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
