Aktiesnakken — Januar 2011
-
@vandmanden: opret valutakonti hos din bank og gennemfør dine handler i fremmed valuta fra de respektive konti.. Herved undgår du veksling..
-
Det er nok heller ikke så dumt at være lang NOK i øjeblikket..
-
Jeg forholder mig netop ikke til om du er investeret i aktien. Med lang (Long) forholder jeg mig blot til at du forbliver i NOK fremfor din
-
basis valuta.. Det skal du naturligvis kun gøre såfremt du mener at NOK vil udvikle sig positivt i forhold til din basis valuta eller hvis
-
du ikke ønsker at bekoste vekslingen mellem NOK og basisvaluta..
-
Jamen selv tak..
-
Er din analyse baseret på at olien trækker NOK op?
-
Jeg har ingen analyse af det.. Når jeg forsigtigt antyder at det nok ikke er dumt at være lang i NOK så er det baseret på de risici som
-
andre valutaer er behæftet med i øjeblikket..
-
ja ok. analyse er måske også lige vildt nok. Men jeg tror du har ret. Og jeg tror stigningen i olie har en positiv effekt på NOK.
-
Jamen
den sammnenhæng er så vidt jeg ved tæt på empirisk bevist.. -
Har oprettet min profil på grundlag af det fokus som dette site har på IR.. Jeg er opmærksom på at det naturligvis ikke nødvendigvis
-
reflekteres af brugerne på sitet.. Men jeg har alligevel et spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe mig med et betragtninger omkring..
-
Værdiansættelsen af Vestas er lavere end for de fleste konkurrenters vedkommende når vi måler på de traditionelle parametre.. Hvis vi antage
-
r at kerne forretningen ikke er strategisk, taktisk eller operationel forskellig fra konkurrenterne hvad kan årsagerne så være..
-
der er en diskussion vi har ført længe herinde og jeg ved ikke om den egner sig til en chat. men jeg har et synspunkt på det
-
Ditlev Engell har været rigtigt dygtig til at få mange instittutionelle investorer ind i aktien
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind