Aktiesnakken — Januar 2011
-
Neur falder over 8% hvad er der nu galt?
-
Ja men alligevel 8% den plejer ikke være så følsom over for at index falder
-
Det er blot rygtes at troldmanden for første gang i mange år ikke ejer NS aktier
Solgte de sidste i går da jeg skulle bruge pengene -
et andet sted
-
Meeeeeen mon ikke jeg kommer tilbage igen på et senere tidspunkt i år.....
-
Jeg ser den har været i 82,5 og er tilbage på 87
-
Neuro. Der kom en Flash nyhed om at Hun.... og FDA og lidt om først i 2014...
-
Jeg solgte mine igår
-
så er det dig gobe der bøfler rundt.
-
De er nok en smule mere bullish på zalut end jeg troede
-
ellers har jeg lige været igennem 102 slides

-
nu har jeg endelig købt lidt genmab, det er derfor de falder
-
Nå I "djævleunger", kan I anbefale denne: http://pleasure.dk/gourmet/artikel/198962/
-
og vestas ville ned .. surprice...
-
DDB er gået helt amok de er største nettosælgere flere dage, mon de ved et eller andet negativt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind