Aktiesnakken — Januar 2011
-
nej rth, der har i lang tid været en rangfølge efter værdi. Måske ubevidst
-
og nu hedder den ofab, daru, zaul+roche, teknologi
-
så den har fået et spark nedad. Det kan selvfølgelig være en tilfældighed, jeg tror bare ikke på tilfældigheder
-
så blå øjne har jeg ikke længere

-
nej det tror jeg ikke. Eller det ved jeg ikke. Det burde være meget attraktivt at gå med i stoffet, da der kan ansøges direkte i EU
-
jo det kan sagtens være, og det er bare en observation efter at have set agendaen
-
til gengæld må jeg sige at jeg glæder mig temmeligt meget til dr. myron
-
det er blot en observation, og hvad jeg selv ville gøre
-
hvis jeg have 2 stærke bud allerede nu på zalut ville den helt sikkert stå over dara
-
men selvfølgelig kan de jo godt i deres disposition tænker først inhouse så licensierede
-
det er så 3. dagen hvor auriga industries ligger helt stille ... men okay .. stille er bedre end nedad

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind