Aktiesnakken — Januar 2011
-
Flot Fantomas !! Håber du er bailet ud nu.Forventer nu en hvis rekyl ned.Men en gevinst er altid en gevinst.MP
-
SCF> kun 2 uger tilbage!!! http://www.energy-supply.dk/article/view/58718/scf_technologies_uger_fra_konkurs?ref=newsletter&nls=5ff55552
-
MP > hvad for dig til at tro at starbreeze kommer derop ... ja ... du havde jo ret sidste gang ..

-
SCF har jo længe selv fortalt på deres website, at de forhandler om øko. støtte for overlevelse...
-
MP > stiger starbreeze ikke mere når de fremviser syndicate den 1 marts ???
-
Det ser ikke ud til at Norden skal teste 180, jeg tror deres tilbagekøbsprogram er startet.
-
Er ude af HH i 66,50. Satser på at fiske den lavere i den kommende tid..
-
Hvis købstilbuddet trækker ud 1 md.+ tror jeg godt den kan sive lidt
-
jeg solgte halvdelen igår på 64,5
-
Så vil følge den tæt. Du har efterhånden et pænt plus på den aka?
-
ja. jeg er godt tilfreds. men sælget var lidt tøset, men jeg er blevet brændt af GN-historierne 1 gang for meget
-
jeg mener at buddet sagtens kan regne hjem på både 75 og 90 (!) men jeg tror 75 bliver buddet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind