Aktiesnakken — Januar 2011
-
hellere stå af for tidligt .. end for sent...
-
SCF er ikke helt død endnu http://www.euroinvestor.dk/news/shownewsstory.aspx?storyid=11497023
-
Fant > haha ... præcis ..
-
og ender i malmø GIIISP
-
TSL går da amok i dag..
-
Interessant HH lukkede i HOD.
-
ja det tænker jeg også
-
Holder den niveauet sælger jeg i morgen.
-
og er selvfølgelig en smule betuttet over mit salg. Men ok man følger sin strategi
-
jeg tror der er nogen der kender buddet allerede
-
jeg synes arbitragen er meget lille ift. 67,5
-
så jeg vil tro 75+
-
Hvis der, som Xella skriver, går 2-4 måneder inden de har en afklaring med div. myndigheder, kan den vel godt sive lidt..
-
men det er ren spekulieren
-
ja det er jo det og efter det de tyske myndigheder lavede med GN så har jeg rimeligt dårlige nerver
-
Det må være forventeligt at der kommer et bud der er højere end 67,5, da den allerede handles på dette niveau uden der er afgivet bud
-
Eller skal man sælge ½ som du gjorde i dag..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind