Aktiesnakken — Januar 2011
-
driller også lidt biop

-
rth : - jeg tror stadig på de regnskabsgennemgange solsen og jeg lavede for 2011
-
så regner ikke med et burn over 400 mill i 2011
-
og måske betydeligt lavere
-
ja. De burde stadig holde, måske endda med forbehold for mindre udgifter qua de sidste fyringer
-
ja biop, du skal jo ikke sidde og falde i søvn sådan en lørdag morgen vel
-
rth J code kom i december. forsikringstilskuddet ved jeg ikke rigtigt noget om.
-
men hvis det forsikringen ikke er begyndt endnu så har det selvfølgelig en stor betydning for hvormange der har råd til behandlingen
-
prøv at kig i gruppen. Det er den code klinikkerne får når de skal udskrive arzerra. Den skulle være ret afgørende
-
idet man så IKKE skal søge om tilskud forinden
-
men jeg må indrømme at jeg er på både tynd is og glat is
-
for jeg kender intet til proceduren. Men David Eatwell og Jan har nævnt det et par gange
-
men det burde alt andet lige betyde mere arzerra salg allerede fra december
-
men tvivler på at det får gennemslag før q1 2011
-
genmab må være et af de klareste takeover emner I europæisk biotek
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind