Aktiesnakken — Januar 2011
-
Stadig lystig musik i højtalerne.
-
Så kører vi.
-
så er neurosearch igang i IR-live
-
4 hovedelementer i omstruktureringen.
-
We continue the explore the best regulatory pathway for huntexil.
-
Vil opbygge inhouse marketing og sales i de store markeder. Specielt nordamerika og europa.
-
mål at have 2 drug candidates i phase 2 inden udgangen af 2011. Jeg fik ikke lige fat i hvilke 2.
-
we continue to move forward with potential partners for tesofensine
-
Så er der lidt om de nye direktører og organisation m.v. Alle detaljerne står vist i meddelelsen også.
-
Financial guidance for 2011 ved årsrapporten for 2012 (forhåbentlig mener han 2010.... eller måske jeg bare hører meget dårligt
-
Så er der Q&A... Bowers fra Danske bank starter:
-
en masse spgm.
-
we will maintain a small and dedicated research unit.
-
financial guidance: detaljeret guidance ved årsrapporten. Indtil da skal vi have snakket med fagforeninger osv.
-
ACR-325 and 343..... vi vil gå ind i phase 2 i år uanset udfaldet af huntexildiskussionerne.
-
I mindst et af produkterne skal det lige tilføjes. Jeg fik vist skrevet begge 2 tidligere.
-
Og slut - det var hurtigt overstået!
-
1½ % usikkerhedspræmie er da ikke så galt?
-
slet ikke når tilbuddet heller ikke formelt er fremsat.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind