Aktiesnakken — Januar 2011
-
biop -dco har forskudt regnskabsår så det skulle undre mig meget
-
hvis der har været en lidt struktureret proces som formanden siger så er et par af de helt store vel også blevet hørt?
-
"problemer" med institutionelle - vil det ikke på kort sigt i hvert fald kun betyde spekulation om højere bud?
-
men bortset fra det, så havde jeg også smidt alt hvad jeg havde af dco nu - hvis jeg altså have nogle
-
til gengæld kunne Zips novozymes godt får plads i mine lommer udfra komparativ værdiansættelse
-
danisco bliver ikke mere værd end 36 mia på den korte bane
-
stærkt biop..... så skal vi andre købe biopor inden pengene bliver smidt derover?

-
ja, ok. Jeg kan se hvad du mener zip. De store danske inst. er måske endelige ved at få tillid til tom k og dco
-
og på de kurser er dco vel ikke ligefrem billig. På den anden side har der åbenbart været konkurrece om at få dco og så kan det jo godt være
-
at dupont har en lille smule krudt tilbage til at lukke munden på genstridige inst.inv. eller andre bydere
-
30% premium er faneme flot
-
Man skal ikke være grisk nu, men tage sin gevinst.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind