Sidder og venter på om Aka kan løsrive sig fra den sorthårede skønhed eller hun holder ham i jerngreb i dobbeltsengen.
hvad har i af meninger om nord/syd korea ??
hvad nu hvis..
hvad tror i det vil resultere i på verdens billedet ?
Tilsyneladende er der ingen der tror på en krig - der burde være panik på børserne overalt -især Korea - Japan mfl
jamen hvis nu det sker at, nordkorea er lidt løse på fingerne og kommer til at starte denne her "hellige krig" Hvordan tror i det vil ændre
Bliver der brugt A-våben eller bare konventionelle ? og hvor hurtigt bliver det stoppet ?
N-Korea kan nemt overleve en begrænset konventionel krig, de er ufatteligt stærke og kan tåle enorme tab.
I forvejen er de pariaer - undtagen hos kineserne - så der er ikke noget at tabe der.
jamen kina støtter N-korea og USA støtter S-korea.. Det skaber jo sådan lidt et problem imellem Kina-USA
Det er jeg ikke sikker på - det bliver måske lidt anstrengt på det diplomatiske plan men ellers bliver det business as usual
Synes bare jeg hørte at Obama havde sagt at hvis det udviklede sig støttede de Syd, jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget..
Selvfølgelig støtter de Syd, de har soldater stationeret der som vil blive angrebet .
Et angreb af en vis størrelse vil udløse US indgreb med våben. Men det skal være mere end et sænket skib(sommer2010) eller 200
artillerigranater(vinter 2010)
Det er selvfølgeligt rigtigt. men og begrænset hvor længe US kan kigge på før de gør noget hvis de har sagt de støtter dem ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind