tror der ligger et par gode nyheder i støbeskeen snart
bare de ikke er dårlige, så skal alle ges nyheder betragtes positivt
det er et rigtig spændende setup der kommer til at være med italienerne. Glæder mig til at se hvad de kan
sjovt at ham den nye ceo lovede fremgang for både store som små aktionærer..vel at bemærke da kursen lå + 20. han skylder lidt
hvis han kan skabe ro i firmaet er jeg godt tilfreds
det skal nok sætte kursen opad (på sigt)
det må vi håbe. der kommer vist osse en afklaring på de grønne certificater allerede i den nye uge
ja den kan være både positivt og negativ. Jeg tror dog ikke at italienerne
er gået ind i ges uden at vide noget på forhånd
de købte vist pænt op i kurser over 20
men der er så megen slyngelstue i den aktie så man ved aldrig helt hvad meningen er
yep. Der gik jeg ud Så det huske rjeg tydeligt
samme gjorde smallcap..slyngler
slyngler? De købte ind længere nede. De skal vel også have lov til at tjene penge
jow..men de gik ud og begyndte straks at tale om en mulig forestående emission hvor de gerne ville ind igen
vel at bemærke før den var annonceret
enig i at der var ret sikkert var noget urent trav i det spil -
men spændende uge vi går ind i...jeg er loaded.
jeg har reduceret en del siden jeg selv var loaded, men sidder da inde med godt og vel 10.000 stks
jeg det meste på sidste optur
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind