Aktiesnakken — December 2010
-
Vagner ude af NOrdicom. Bøg Aps ny storaktionær med med end 25%. Hvem er det?
-
hjemmehørende i Græsted - er det Lars Løkke, der er på vej mod pensionen?
-
Det ville være den perfekte gravskrift over den regering med en massiv lånefinansieret i et supergearet ejendomsselskab
-
lånefinansieret investering
-
måske søren pind er med også som the guy with the knowledge
-
nogen der har set noget om hvad der iøvrigt skete på det der landic prop obligationejermøde igår hvor vagner ville lave lidt ballade?
-
shhhhh
-
næh - men det lyder da interessant. Tror du VAgner er i problemer?
-
alene det at han ikke gik mere med i den gigaudvanding i nordicom for blot at redde lidt af stumperne viser for mig at han nok ikke svømme i
-
penge....for det ville vel trods alt være beskedent at smide 50mio efter 400 dårlige....
-
hvis han havde bare den mindste tro på at nordicom ville rejse sig bare lidt
-
JV - det var denne her. læg mærke til sidste linje, som jeg så ikke har set nogen opfølger på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men VWS rimelig utilregnelig