Aktiesnakken — December 2010
-
men mon ikke at de reklamer har betalt sig selv? De har været rigtig gode syntes jeg
-
jeg husker stadig harrys "parallelparkering", da han kom sent til mødet
-
Var storebælt så den største`?
-
det er jo lige det med marketing
-
et selskab som carlsberg ville nok se meget anderledes ud, hvis de ikke måtte reklamere
-
både dsb og sund og bælt har jo masser af kapacitet, som de skal have fyldt
-
sådan en regnestykke er ikke helt nemt at gå til. der er offeromkostninger, kannibalisering, branding og meget andet godt involveret i det
-
Kan bedre forstå DSB end Storebælt..
-
velbekomme
-
ja - det kunne være interessant at se regnestykket på effekten af reklame for broen
-
DSB er "landsdækkende" og her prioriterer man så toget frem for bilen i nogle situationer når man skal frem og tilbage..
-
jeg mener, at de har lavet en del reklame sammen med visitdanmark og andre turistforeninger
-
Storebælt er de gange man krydser bæltet - det gør man jo ikke flere gange pga. en tv reklame.?
-
well - brobizzen som har været heftigt eksponeret har været en bragende succes. Både administrativt og produktmæssigt (ingen ventetid)
-
Der kan du have en pointe JV...
-
og den har vist også fået folk til at køre over oftere
-
Så påvirker det os nok alligevel, selvom vi ikke tænker over det.
-
jeg kører ikke over oftere (tror jeg), men det er dælme en lettelse rent bogføringsmæssigt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind