Aktiesnakken — December 2010
-
jeg er ved at blive spade tosset på Finanstilsynet, men det er der nok ikke fremtid i. Deres udtalelser i Trelleborg sagen provokerer!!!
-
1:9 eller 1:10
-
aka - mere til galden: http://www.proinvestor.com/aktienyt/519782/Topdanmark-har-vaeret-offer-for-URL-hacking
-
bemærk særligt tidsforløbet også..... hvad har vi som samfund ikke brugt af ressourcer på sådan en latterlig sag.
-
hos top, hos FT...og sikkert også hos reuters.
-
jeg kan ikke klare mere for i dag. Og har aldrig hørt termen URL hacking. Det er så at man skriver en adresse ind i sin browser
-
ikke meget hacking over det
-
og det er topdanmark der bliver dømt?
-
jeg fatter nada, Det må sku da være reuters, nej orker ikke læse det
-
ja åbenbart.....
-
retuers skal åbenbart ikke dømmes for at offentliggøre fortrolige informationer....
-
men er topdanmark ikke offeret for Url Hacking?
-
jo
-
ich just dont get it
-
kan vi ikke stille en masse PI´ere op til folketinget. Jeg kører kampagnerne gratis. Der er noget galt i Danmark
-
min batting average er 66%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind