skoleferie :S undskyld jeg staver elendigt
kender en del lærere som bruger både den første og sidste uge af f.eks. deres sommerferie på at planlægge...
forslaget om et 8-16 job for lærere er ikke helt tosset, hvis det bliver struktureret på den rigtige måde..
de andre ferier ryger med at rette opgaver osv
så har de jo ikke tid til at forberede bredtoft ?
mange har jo fuld tid...bare ikke på skolen selvf.
har de da forventer ikke de skal undervise fra 8-16.. men der skal være indlagt lidt tid til forberedelse og møder..
tror det vil højne bundniveauet ret så meget.. men er selvfølgelig kun mit gæt..
mfa - du kan tage en hvilken som helst privat konsulentvirksomhed og sprøge om de kan overlevere med de timer som lærerne "
udfakturerer"
så er de nok fordi de ikke ved hvor mange timer det er
de er håbløst uproduktive og pisa undersøgelserne fortæller deres egne fortvivlende historie om kvaliteten
det er jeg klar over. men de skulle møde fra 8-16 hver dag. Ingen forberedelse derhjemme. Det vil også sænke stressniveauet ved mange af lær
pisa mig i røven
Lærerne hæver en høj løn, men slipper afsted med at levere et halvdårligt produkt. Fokus på undervisning og indlæring
blot et forslag jeg tror ville kunne fungere, efter at have stiftet lidt bekendtskab med lærergerningen..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind