Aktiesnakken — December 2010
-
hvis det er rigtigt så har Hans Munk udsendt en vildlende fondsbørsmeddelelse der har været stærkt kurspåvirkende vel vidende om at det var
-
reelt det hele
-
han har lavet en Lene E og må gå af!
-
og ved at sælge på toppen har skjærbæk også forbrudt sig mod insider reglerne
-
-
da de besidder væsentlige informationer om selskabets forhold
-
man må tro at journalisterne rent faktisk sidder med korrespondance de to imellem
-
fy for fanden da......
-
men hvor har de fået den info fra? jeg har et gæt
-
ja det har jeg også.....
-
han er jo gammel socialdemokrat
don´t fuck with those guys -
men det her går jo altså ikke. Det er jo vildledning i højeste potens
-
det er fucked
-
det er ikke i orden. De knalder private investorer for nada. Det her er jo grotesk hvis det er rigtigt.
-
det er jo også insider da han køber den uge....
-
tilbuddet fremsendt 26. november og han køber op i mindst 2 dage efterfølgende
-
men bortset fra det, så svarer de tal man nævner til en nytegning på kurs 106
-
26 november det er 2 uger siden....han købte op først i sidste uge og sælger slut ugen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind