Aktiesnakken — December 2010
-
ding ding hvad med col...den gik også i plus...nu siger jeg lige til dr. frontrunner. stop nu der er en køber i markedet
-
ja, Danske blev utålmodige 6sek i luk.
-
lidt underligt tidspunkt
-
fatter jeg ikke da dr. frontrunner og jeg har været igang med vores leg i et par uger
-
nå jeg forlader kontoret....
-
Det var sku også på tide.. Du skal alligevel også snart vænne dig til at trappe lidt ned..
-
kun lidt....har så mange planer for PI i thailand, hvem sagde proinvestor.asia
-
ser mandag morgen har en klima direktør.....lige en dagsorden der blev overhalet
-
Du skal også snart købe CO2 kvoter med alt det energi du får brug for til dine servere..
-
344 gb er insanely meget om månenden
-
jeg fatter simpelthen ikke at bare ET eneste af de posters fra genmab ikke er kommet frem
-
gud ved hvad jeg kan farve indekserer iaften
-
Kan én server trække den?
-
nej vi har måtte tage tyskeren i brug nu
-
hej djonna
-
velkommen til
-
-
og chjorts side
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind