Aktiesnakken — December 2010
-
i salg?
-
er det ikke også primært deres bestyrelse i Parken? Kan der gennemføres noget begavet overhovedet uden deres opbakning. Ich dont think so
-
(kom af med lidt col i 2,37)
-
altså de 2 jyder som sidder på 35-40% af aktierne bestemmer jo nok indtil videre
-
og intet bliver besluttet uden dem. Det tror jeg man kan være ret sikker på
-
aka, husk tdc lukker idag kl 16

-
medmindre du byder over 3mill...... men så får du nok ingen tildelingen medmindre du kender en af i-bankerne.
-
jeg kommer nok ikke med....hvad har du budt?
-
har en 50´er der ligger ubrugt hen
-
jeg har budt alt ofr meget.... uden limit
-
min uigenkaldeligt sidste 50´er
-
jeg kan ikke li du er alene....
-
på den anden side bliver din glæde dobbelt af at håne mig....
-
hvis xella nu kan tage sig lidt sammen....så er jeg klar snart....
-
-
aka, det gør ikke ngoet jeg er alene, men jeg kan nok nuppe alle 240mio aktier inkl. green shoe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind