Aktiesnakken — December 2010
-
men saml op til den langsigtede omkring kurs 160, så er der trods alt en ok mulighed for at slå mrkedet.
-
jeg går ind i den efter næste kvartalsopdatering hvis det ser bedre ud med pipeline fase 3 og lidviditeten er stigende.
-
-
-
parken: så er det pp tid...sælg
-
den pressemeddelse er ikke lige sukker til daytradere
-
men hvorfor dementere rygter i parken? fordi de har brug for arbejdsro til at handle i kurslejet 150
-
eller fordi deres agenda er fra erik skærbæk, og han nu ikke kan købe billigt mere?
-
et eller andet sker der i baggrunden mht. magtkamp.
-
er børsnoterede selskaber ikke mere eller mindre tvunget til at bekræfte eller afvise stærke rygter der florerer?
-
hvis jeg var erik skærbæk ville jeg reducere lidt nu, afvente og så træde i bremsen officielt med en meddelse om at han ikke vil sælge
-
nej, de skal oplyse hvis noget har inflydelse på pengekassen, styringen osv. ikke kommentere rygter. det er spil for galleriet
-
hvis der står i avisen at selskab x forhandler om køb af selskab y skal de da kommentere det.
-
nej, det er blot rygter og skal ikke kommenteres
-
hvis de hvde indkaldt så skulle de skrive det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind