og gad vide hvorfor de ikke har meldt det reviderede indeks ud?
de skal da til at melde noget ud snart
og tænk sig - vi er altså nogle der simpelthen ikke forstår hvor FED vil finde de penge henne som de bruger - men Okey... det går jo - endnu
H+H...de skal da ha en direktør eller sige de vil ansætte en eller også bider vi til bolle
Aldo Petersen har været arkitekten bag FCK´s børsnotering og arbejdet tæt sammen med Flemming Østergaard.
Kun fordi at han uretmæssigt blev sigtet af bagmandspolitiet måtte han forlade bestyrelsen.
Han drømmer til stadighed om at komme ind i varmen i dansk fodbold.
Sludder. Han har også prøvet forgæves i Brøndby.
det er spændende om der er noget på det.
Han har arbejdet aktivt på at hjælpe Flemming Østergaard tilbage igen gennem køb af ATP´s aktiepost.
kan sagtens være - har du nogensinde prøvet at brænde dig på Aldo og Ole - prøve det een - een - gang og deres attitude når det går galt får
Ja det har jeg Masha...jeg har haft et firma sammen med Aldo.
dig til at sige - aldrig - jamais igen..... Og de var søreme endda lige ved at vælte en bank i farten også - det var MAX impact
hvordan kan du svare før jeg har sendt den?
Jeg tænker hurtigt.
nå men held og lykke - hvis aldo og ole er blandet ind kan den gå i 5000 for min skyld
Hvis Aldo og Ole kommer slæbende med en Russer som vil betale en milliard eller 3 for FCK, så klapper alle i deres små hænder.
Men de blive aldrig rigtig stuerene alligevel.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind