ER DER NOGET GALT MED pi ges VISER DA UNDERLIGT???
Er vi enige om at mandagens kursmål var med til at banke kursen ned 5%?
i tidernes noget satte jeg et kursmål på 65 og fik så mange tæsk på ei. Den røg vist i 32 i løbet af et ½ år
johnson, ja du er enig kan jeg høre.
bankerne sætter deres mening ud. Så er det op til folk om de er overbeviste og handler ud fra det
pas på med at lade egen "uduelighed" gå ud over bankerne
johnson, jeg har skam er erkendt min "uduelighed" bare tag det helt rolig.
Finansverden for mig, er nu måske bare ikke helt ligetil som andre.
det er jo lidt som med indlæg på debatter rundt omkring. Skrives der noget folk kan lide er det hot eller er det not.
det har mange år på ei fortalt mig.
Det er måske bare mig der ser en større konspiration mod finanshuse.
tror jeg, men mener du du får valta for det; skal du bare fortsætte.
Der ifølge min optik ikke altid har rent mel i posen. Derfor luner det at se en WikiLeaks skal smide banker på pinebænken.
tror bare tiden kan bruges bedre
Parken 103..... det ser ud til at skjærbæk er på banen igen.
johnson, bare vent til du ser mig lænket fast til christiansborg's hoveddør med budskabet "Forbyd kursmål"
nå, var der ikke nogen der havde forslag til IKKE registreret investering. Ikke guld og diamanter.
Hold dig fra damer johnsen, der er du sikker på negativ forrentning
jeg taler om investering og ikke forbrug
Men point, johnson for din ærlighed.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind