eulex er bare EUs hjemmeside hvor lovgivning publiceres så jeg fatter nada
fangetæver er slang for fængselsbetjent.
jeg tænkte på honeybutt tittbit, pamela neckcheese og hvem der ellers nævnes i quizzen
Missionen bliver kaldt eulex missionen i kosovo
Mr coller, you've got mail
coller - nu går jeg i seng og griner videre.... Munk - sagde du ikke det var Thailand du havde søgt? Kosovo-missionen - ork - at du gider
Nej jeg sagde, at jeg tager på ferie i Thailand om 8 timer.
Men at jeg har søgt kosovomissionen, men at jeg tror stillingerne er lovet bort til vennerne på forhånd
Hvad skulle der være i vejen med kosovomissionen?
nu igen HRmunk, synes lige du har været i Thailand?
det er de givet ikke - sådan fungerer det system altså ikke - sorry - men det ved jeg altså
og dog - det er jo DK der skal ansætte og ikke missionen - så ved jeg ikke rigtigt - er der en objektiv prøve I skal til?
Stillingerne besættes primært af kriminalforsorgen
jo jobono det er ikke så længe siden jeg var dernede sidst. men glæder mig til varmen
så det er dansk-finansierede stillinger med danske udvlægelseskriterier - dem kender jeg intet til.... men Kosovo står foran meget store
hvor i Thailand og hvor længe?
forandringer på den korte bane - og frygter lidt at Serbien ikke har givet op endnu
God tur til Thaipigerne
Bangkok og rejser lidt rundt, kommer hjem den 19.
er der nogle af jer der kender jstocks ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind