Men de gav tidligere en markant overrente på likviditet - det gør de ikke mere.
Overskudslikviditet forrentes ikke nogen steder - hvor jeg tør have penge
Det er også dyrt at fordele dem på de småbanker der giver lidt - revisonen kræver at vi stiller med kontoudtog og engagementserklæring for
hver luset bank. Det koster 500-750 kr. at få sådan en.
Resultatet er at man skal have al likviditet samlet på en konto pr. årsafslutningsdag eller i det mindste "vende stakken" på den dag så der
og endnu engang tak for rammevilkårene til regeringen...
jeg skulle i øvrigt punge ud med engagementsgebyr i Danske Bank. Revisoren tog ikke DBs originale kontoudtog for gode varer....
Jeg ved ikke rigtigt hvem der skal takkes, det er vel også revisionen der laver penge på at stille horrible krav.
Jeg fatter ikke det er nødvendigt.
jeg spurgte også revisoren, om de ikke havde hørt om Dansk Bank tidligere?
Der lå 5x750K hos diverse småbanker, det kostede 5x500-750 hvert sted.
hvad havde revisoren tænkt sig vi havde gang i ?
det er meget lettere at bruge andres penge
Der lå dokumentation for overførsel og aftale om udløb.
Ja og nogen gange sjovere, men lige her ?
Fantastisk at ham SEB-gutten flashede 300.000 som ren skræmmeblok også blev fjernet på et splisekund.
logger af - der af mad på bordet.
Sorry...for mange kunder her i butikken..;-)
"som så blev fjernet på et splitsekund".
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind