Aktiesnakken — November 2010
-
jamen, der er jo en stabilitetspagt!!!
-
jeg forstår ikke helt det med saxo. Vil det sige at de har 363 ordrer ud af 334.000 hvor de ikke kan forklare ugunst for kunden?
-
FU¤%"/&%#"%#&"%¤&Y#K!!!
-
Skal de private ikke bare lave en (1) fejl
-
det vil sige at de bare kan eksekverer til den kurs de finder betimelig i 0,1% af alle handler
-
der var tilsyneladende et tilsvarende antal fejl, der stak den anden vej (fordel for kunden) - så undersøgelsen fandt det ikke bevist, at
-
Saxo havde været ud på at snyde
-
ja, allright
-
jeg er ikke den store fan af saxo og deres tilgang til kunderne - men de er nu et forfriskende pust i en eller temmelig støvet og monopoag
-
tig finanssektor
-
de er en af de eneste i den danske finasielle sektor der har forstået internettet
-
hvis vi kunne for andre banker til at forstå det samme, så kunne PI nok have lidt mere at skyde med
-
det må siges - jeg får stadig arrige trækninger i mundvigene, når jeg tænker på hvordan danske bank forlangte at jeg betalte kr 750 for at
-
få adgang til internetbank på min erhvervskonto!!!
-
derefter skulle jeg i øvrigt betale kr 300 for det privilegie at have penge STÅENDE på kontoen
-
JV: og er det ikke årlige gebyrer?
-
JV: jeg har lige startet firma, og vi fik en erhvervskonto hos DB - til 0kr
- vi fortalte blot at JB gav det gratis - nem forhandling...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind