Aktiesnakken — November 2010
-
jeg håber vi kan bruge grupperne til at oprette temaer som dette og så bare nørde researche....
-
det er derfor vi elsker kapitalisme, et eller andet sted er der nogen der har en ligning hvor dit affald er guld værd
-
mener det er en df ting, og jeg tror ligningen desværre går op
-
du skal vel sidde klistre til skærmen i aften ? http://politiken.dk/udland/ECE1127889/verdenshistorien-kan-vaere-aendret-soendag-kl-23/
-
danmark er ikke god til diversitet, vi er samfund der hylder vores homogenitet. Vi har opfundet hyggen. Det er samværet på vores præmisser
-
ellers bliver du bare ikke inviteteret til festen. Vi vil åbenbart betale dig for at blive helt væk
-
det kommer an på hvad der kommer. Men generelt er der jo tale om et overload strategi fra wiki leaks...hvilket jeg ikke forstår
-
hvis turkiet har støttet al queda, så kan de glemme alt om EU medlemsskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind