Det kan selvfølgelig bare være BMO som ligger og leger.
AKA - ser ud til vi kommer til at sidde laenge med vores HH? Nope - de spiller bare paa vores angst og venter til fredag eftermiddag
anmik - koeb TDC og saelg dem den 12/12 saa er du equal igen
.. tak masha .. .. sidder selv og bager lidt på Rock´en .. håber lige den tar et dyk ekstra
man altså .. ALKEN er da ellers noget af det tætteste vi kommer på guldrandet .. solgte du dine lige før ?
solgte i 336
troede du var ude af H+H. men ok...lad dem tage en forhandlingsfrokost på formel b i dag og så meldingen kl 15
man har vel altid lidt man kan tabe paa
Masha .. nu har du "kørt" er par omgange .. synes du så alligevel ikke at chatten fungerer helt fint .. til det formål .. DEN nu skal dække
ærlige sjæl .. .. det jeg godt ka´ li´ er fornemmelsen af "at være der selv" .. så at sige ..
gaa nu ikke ind i dig selv - bliv ude
grin grin .. arhh .. du slipper ikke .. .. nåh .. men de her former kommer jo ikke af sig selv .. kalorier skal der til .. ..
sik' en fest vi har haft nu idag - ju hi ju hej hoooo - aktierne faldt og anmik sag da det galdt - ji hai ho hej jaehh
OG - nu skal jeg snart have mine bankaktier tilbage
Hvornår kommer regnskabet fra RTX Telecom?
hegu. på gulvet med lego?
er der overhovedet nogen til salg?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind