måske .. hvis det hedder "STORT SMIL VIKING" .. .. lyder da godt .. den napper vi .. og skål .. ss
Nåh .. men solgte min Gen i dag .. tab .. 500 danske kroner .. og luk viser selvfølgelig KLART .. at NU er den klar til opgang ..
jeg ofrede mig for kollektivet ..
var også min fornemmelse .. OG DET har jeg bare ikke tempi til at lade 50 k sidde og kede sig i .. ss .. ups ..
du er militant ? .. fra en anden tid ?? .. hør her .. min mor var interneret i Shellhuset i et år .. hvis jeg kan så kan du også .. den nye
generation ANER ikke hvad du taler om
Mit kæreste eje er hendes dagbog derfra .. da krigen var slut .. var hun utrættelig i at tale forsoning ..
ups .. glemte selvfølgelig at spørge .. hvordan DET så gik .. kan vist bare bedst li`.. happy endings ..
tro mig .. jeg ved mere om de fleste om 2. verdenskrig .. .. .. men kender også mange unge tyskere .. så det MÅ ha´ ende ..
fnisss .. det må være anbragt her ..
så du følger situationen i Korea spændt .. nej dum joke .. rigtig rigtig dum ..
ligesom når de .. blot som underholdning lister raketarsenaler op .. det kaldes optrapning ..
Jeg tænker også Waffen SS eller Schutztaffel, hver gang de dybt barnlige og kvalmefremkaldende
SS`er toner frem på skærmen
sludder .. vore sorte sider er da dybt fascinerende .. helt naturligt ..
ja .. det er virkelig BRÆNDT ind i os .. .. men som sagt .. har haft det inde på livet på en anden måde .. og træffer derfor ..
bevidst .. nogle andre valg
sunde interesser .. leo .. er det ok med et lillebitte s nu .. .. det var .. om noget .. jo hitlerjugends slogan ..
synes bare du skal være så blød, vind og skæv .. nej ikke sårn altså .. .. som vi alle .. ss
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind