Aktiesnakken — November 2010
-
har i set denne aktion fra Min A-kasse? Det er dælme viral markedsføring, der vil noget: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article14585
-
et forrygende initiativ
-
-
sorry - den ovenfor skulle virke
-
jeg syntes, at det er godt tænkt af de a-kasse folk. hvad koster det at printe 22k sider? 10.000 kroner? og de får forrygende opmærksomhed
-
et webcam i et printerrum, det kan vi alle stille op
-
haha - der er innovationsmuligheder på den ide
-
Supert, et spørgsmål: hvornår stiger aktien??
-
så er der bare mere råmateriale til genbrug. Men helt ærligt, er det nødvendigt med 22k sider for at regulere a-kassernes arbejde?
-
det er lige før det er en side per arbejdsløs...
-
Lige som Anmik og andre fik jeg jo købt nogle aktier på deen megen reklame, hvornår stiger aktien???
-
Dyb tavshed!!!
-
den har i hvert fald fået mig til at tænke på, hvordan man måske kan lave noget lignende
-
Køb nogle flere selv
-
live cam fra PI's julefrokost?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind