Aktiesnakken — November 2010
-
-
pengestrøm i 3. kvartal er rettet op med 3 millioner
-
LCP går pænt nedad 1.35/1,37 de nye bliver frigivet til imorgen
-
er det ikke først 1. december?
-
nej de har lige udsendt dette: https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=454048004&sourcecode=djv
-
all right. Jeg har hele tiden troet det var 1. december
-
tak for info!
-
Vil de teoretisk falde imorgen?
-
ja tror i Praksis de vil falde imorgen
-
men det er kun hvis nogen ligesom jeg har spekuleret i T-rettens rabat og er ude efter en arbitrage gevinst
-
jeg ved ikke om de oprindelige aktionærer ikke primært vil holde deres aktier.
-
Jeg vil gerne have 10 k mere til ca 1,3 er det mon muligt hvis man ligger en ordre ind?
-
free float i aktien er ikke så stor
-
det er jo svært at sige noget om, sådan rigtigt begavet, men det er da en mulighed imorgen.
-
Nogle gange bliver banken også ansat til lige at stille ordentlige kurser så folk ikke føler de får for mange tæsk
-
jeg skulle have støttet ham i 2,8 så kan jo støtte mig i 4,2

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind