Aktiesnakken — November 2010
-
Tak for i aften... Ser frem til en god debat igen i morgen..Godnat!
-
godnat Kristensen
-
Gnat Kristensen
-
kan i huske billy crystal filmen city slickers med ham cowboyen. hed han ikke curly?
-
jo
-
Da han skulle sætte en fræk fyr på plads kom han med den udødelige kommentar:
-
"I crap bigger than you!"
-
Jeg når ikke ud på grusbakken, men jeg sender crewet!
-
kan i så gætte hvad morgendagens udfordring går ud på?
-
Øv, jeg vil ikke vide det
-
jamen, skulle vi ikke mødes på grusbakken?
-

-
jeg gad godt vide om de 3 der har registreret sig lige nu kommer fra linkedin for så skal den der have gas den kampagne

-
Vi skal bygge mange Internet virksomheder i fremtiden tænker jeg

-
der sker så mange spændende ting i det space, at det slet ikke er til at overskue
-
aka: et hint - i kan tracke 'goals' og kampagner via google analytics som i vist bruger

-
ja vouskootia, men den er forsinket. Og jeg vil have realtime data

-
Jeg har lieg
-
hej absorensen, kommer du fra linkedin!?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind