Aktiesnakken — November 2010
-
Ja..jeg skal have mange bøger med har ikke læst i flere år....efterhånden....har et par bøger jeg bare må læse.
-
Ordene og Tingene af Foucalt. Og så all things Obama!
-
det bliver så fedt!!
-
Ja jeg tror på østen. Og jeg forstår nu at danmark gør det sidste for at jage os ud af biksen!
-
ja, det er en meget klar og veleksekveret
strategi -
Nå guys and girls. Jeg har et bestyrelsesmøde der begynder kl. 8.00 og jeg er first batter! Ses imorgen
-
god vind - hvis du sørger for kaffe og basser, så er de travlt optaget de første 45 minutter
-
God morgen
-
Spændende. Valueguf
-
G´morgen, ja Nordea gentager stærk køb på UIE http://npinvestor.dk/nyheder/nordea-haever-igen-kursmaal-paa-uie-215613.aspx
-
Morgenpotte in The Lounge, og vi kan da starte med DrueAgurkens forventninger til dagens regnskab fra Bioporto http://drueagurken.wordpress.com/
-
nåh, så er det Fritz Schur aviserne skal køre kampagne på. Igår noget med skat og idag denne her, som dog virker noget opblæst:
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind

