Aktiesnakken — November 2010
-
nope, det er rekreation. Min mor har købt et hus dernede. Og det ser virkeligt godt ud på billeder
-
Jeg er mere til eksport end import som menneske
-
det afhænger måske også af definitionen på import....
-
men kommer du forbi pandora-fabrikken så nup lige et par kufferter med hjem til os uden aktier.
-
hvor er vi nu henne? thailand eller danmark?
-
der er vist
flere penge i produkterne fra nordthailand -
jeg tror ikke jeg kan sidde stille i bare en uge! Vil prøve at støve noget business op i Bangkok
-
du siger bare til aka - det er i østen, det kommer til at sne de næste mange år
-
Ja..jeg skal have mange bøger med har ikke læst i flere år....efterhånden....har et par bøger jeg bare må læse.
-
Ordene og Tingene af Foucalt. Og så all things Obama!
-
det bliver så fedt!!
-
Ja jeg tror på østen. Og jeg forstår nu at danmark gør det sidste for at jage os ud af biksen!
-
ja, det er en meget klar og veleksekveret
strategi -
Nå guys and girls. Jeg har et bestyrelsesmøde der begynder kl. 8.00 og jeg er first batter! Ses imorgen
-
god vind - hvis du sørger for kaffe og basser, så er de travlt optaget de første 45 minutter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind