Aktiesnakken — November 2010
-
Kan I ikke lave en samlet udtalelse til bestyrelsen. De synes ikke jeg er kommerciel nok!
-
Det ville hjælper mig en del, hvis I siger jeg afpresser jer
-
som du kan udtrykke det :håbløst !!
-
hvad fanden i det hele hule helveved har de forestillet sig!? Større Bilka og vupti, så har vi løst alle problemer!!!
-
182.000 produktionsarbejdspladser tabt
-
løsning: - Undersøgelse af muligheden for konkurrence på togstrækningen København - Aalborg
-
vi skal vel ud og anlægge den ved håndkraft
-
Aka:lån lidt af PI kassen og læg det i GEN ,så har det snart løst sig !!

-
Vi skal også dele flere plastrer ud til hinanden - Liberalisering af apotekersektoren
-
det var fordi jeg afklædte mig, stod nøgen og protestpissede på væggene i stuen
-
Det er med andre ord en tour de force i radikale løsning forslag, der skal erstatte den største destruktion af arbejdspladser i mands minde
-
kom over til os i GEN, der følger en dundrende og konstant smerte i baghovedet med
-
masha vi har tjekket. RB sender ikke nyheder efter 18.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind