Aktiesnakken — November 2010
-
ter, der er forsvindende
-
Jeg forstår bare ikke at Dansk Industri ikke kan råbe dem op
-
182.000 produktionsarbejdspladser på 2 år
-
det som politikerne ikke vil sige er, at det rent faktisk ikke ændrer en tøddel at sænke erhversskatterne - for de beregnes på virksomhedern
-
ud af hvor mange? 500-700K
-
es overskud - og overskud er der ikke noget af. Profitten er for længst sunket ned i indkomstskattebetalinger, moms og andre udplyndringer
-
af skatteborgerne.
-
som jeg altid siger til de virksomheder, jeg taler med. kortsigtet profit og langsigtet investering
-
hvis vi ikke har profit på den korte bane, så kan vi glemme alt om strategiske projekter og andre store investeringer på den lange bane
-
hvordan er det nu, det ser ud med statsbudgettet?
-
øv nu er jeg deprimeret
-
vi har ikke en chance
-
jep aka - det er det helt centrale. vi skal ikke længere se på arbjedsløshed. Vi skal se på beskæftigelsen
-
det er 100% givet
-
ja enig
-
der er så massivt et forbedringspotentiale i det offentlige, så jeg får glædestårer i øjnene.
-
haha nohope - du er fremtidens mand!!!
-
hahaha nohope
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind