Aktiesnakken — November 2010
-
nope - øl og prostitution: http://epn.dk/okonomi2/global/article2251575.ece
-
vi bor endda på IT Universitetet hvor vi gennem vores lejekontrakt allerede betaler for bortskafning?
-
olskar1 - jeg tænkte kritisk sans blandt investorerne
-
du er sgu en stand up guy aka - næste gang får du lov at betale tre gange. Husk at stemme på regeringen.
-
er det den borgerlige erhvervsvenlige regering som endnu engang giver deres bidrag til at forbedre vores konkurrencekraft?
-
hvorfor kalder de det en afgift hvis det er en skat?
-
værsgo' - og så mangler du et par anførselstegn i den sætning.
-
måske endda flere, nu jeg læser den igen
-
det gebyr er så sygt - men endnu mere sygt er faktisk det administrationsgebyr, der er lagt på gebyret.....
-
hahaha. Jeg har for altid mistet min ironiske distance. Efter at politisk new speak for længst gennem scient. poler er blevet main speak¨
-
og de undrer sig over udbredt politikerlede og vælgerflugt fra de etablerede partier
-
tak for linket. Jeg kan se at jeg kan bruge min ledelsestid. (Led-tid) på at forhandle om en afgift, der er en skat. Men nu forstår jeg at
-
det kun er en skat for de travle, der ikke kan afse LED-tid til at dokumentere at et IT firma ikke har affald
-
aka, godt at høre at det offentlige formår at dirigere din arbejdsindsats derhen, hvor den virkelig rykker noget for velfærden og for dine
-
ansatte.
-
men hvor er det dog bedrøvende, at det politiske alternativ i dag er valget mellem afvikling på to forskellige måder
-
Proinvestor er allerede i søgelyset efter vi fik påbud på vores designerborde der ikke kunne indstilles i højden.
-
men middelklassen har det fantastisk på vejen ned
-
i er fandendbanke mig også nogle slyngler. En højt profileret erhvervssucces indenfor et af fremtidens vækstområder. Det skal vi nok få ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind